3/30, 11:59 am, while cataloging "Seediq Bale" @ work, I saw a line in Chinese: "My life is so tough, yet I still love u forever." Then I started to cry secretly... How to make u reply to my mail...?
3/30, 快放飯時 , 我編目編到 "賽德克.巴萊" 的書, 偶然翻到一句話: "我的一生是多麼地苦, 我還是永遠地愛著你". 然後我就偷偷地哭了... 到底要怎麼做才能讓你回我的信?

arrow
arrow
    全站熱搜

    jilllue1018 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()